Naschoolse opvang

Opvang na schooltijd en tijdens studie- en vakantiedagen

Kinderen van de Godelindeschool die gebruik willen maken van de buitenschoolse opvang van de SKBNM, kunnen zich aanmelden voor BSO Ravelijn Godelindeschool of één van de andere BSO’s in de buurt. De BSO’s bieden opvang na school tot 18.30 uur, en van 8.00 tot 18.30 uur op studiedagen en in schoolvakanties. Alleen BSO afnemen tijdens schoolvakanties is ook mogelijk met een vakantieopvangpakket!

Kennismaken met de SKBNM

Bij de SKBNM krijgen kinderen alle mogelijkheden om te spelen en zich in brede zin te ontwikkelen. Elke dag bieden de pm-ers activiteiten aan en elke schoolvakantie stellen ze een afwisselend vakantieprogramma op met leuke activiteiten en uitstapjes. Goed om te weten is dat de SKBNM geen winstoogmerk heeft. Meer weten? Maak een afspraak voor een rondleiding via 035 – 697 00 75 of planning@skbnm.nl.

Wat doet uw kind tijdens de BSO?

BSO is vrije tijd, die kinderen op hun eigen manier mogen invullen. De pedagogisch medewerkers van de SKBNM bieden uw kind(eren) een scala aan mogelijkheden. Zij zorgen tijdens de opvang zowel voor rust en regelmaat, als voor uitdaging en actie. Uniek is onze service ‘clubjes rijden', waarbij kinderen tijdens de BSO naar zwem-, judo- of balletles of hun eigen training worden gebracht.

Tiens

De SKBNM heeft ook Tiens. Dit is dé BSO-locatie voor tieners van 10,5 tot 12 jaar. De groepsruimtes en activiteiten zijn volledig afgestemd op de tienerleeftijd. En dat is uniek! De pedagogisch medewerkers bij Tiens zijn speciaal opgeleid om tieners te begeleiden. Zij nemen de tieners serieus en geven hen veel vrijheid en verantwoordelijkheid. De tieners bepalen zelf hoe zij hun tijd bij Tiens besteden. Ze kunnen zich vermaken in één van de gezellige groepsruimtes, buiten of in de sportzaal. Ze kunnen ook meedoen aan één van de tienerproof activiteiten die de medewerkers dagelijks organiseren.

Wilt u meer weten over een van de BSO’s van de SKBNM? Kijk op www.skbnm.nl
of bel (035) 697 00 75.